Welke boeken heb ik deze maand gelezen?
Harry Potter and the sorcerers stone van J.K. Rowling Ik vond het boek zelfs beter dan de film. Ik denk niet dat er echt heel veel verschil zit met de film of dat er extra's in het boek zijn maar voor mij was het een zeer fijn gevoel en ook het personage Harry Potter dat veel duidelijker naar buiten kwam. LEES DE REVIEW HIER |
Grey van E.L. James Ik zag enorm uit naar dit boek en ondanks zoveel mensen die zeiden dat het vreselijk saai was om te lezen viel het best wel mee. Ik heb inderdaad soms wat moeite gehad om helemaal door het verhaal heen te komen omdat ik al wist wat er ging gebeuren maar persoonlijk vond ik het meer dan geslaagd om een boek uit een andere POV te schrijven LEES DE REVIEW HIER |
Door de zombiespiegel van Gena Showalter Dit was eigenlijk best een verassing om het zo te zeggen. Veel mensen zijn niet weg van de serie terwijl ik dat wel was bij boek 1. Bij deze heb ik toch wel mijn twijfels gehad maar ik ben toch heel blij dat ik het boek gelezen heb. Al de vragen die ik had zijn niet beantwoord maar zoals velen weten zijn er nog boeken in deze serie die te ontdekken vallen. LEES HIER DE REVIEW |
Clockwork Princess van Cassandra Clare Eentje waar ik niet naar uitkeek omdat ik bang was dat het niet zou aflopen zoals ik het wou. Wel het liep uiteindelijk af zoals ik wou maar laats ons zeggen dat het een heel gevecht was om door dit boek heen te komen. Mogen we al blij zijn dat Tessa met Will eindigde en het dan toch heel veel goed kon maken. LEES HIER DE REVIEW |
Ook zijn er enkele boeken die niet op mijn TBR lijstje stonden die ik wel gelezen heb.
The Poison Diaries van Maryrose Wood Een boek dat ik eigenlijk blindelings gekocht heb. Niet bij nagedacht maar zo blij dat ik het gekocht heb! Het was mijn eerste echte historische boek en persoonlijk ben ik echt een fan aan het worden van het genre. Zeer licht te lezen en toch nog steeds blijf je in het gevoel van "dit speelt zich jaren geleden af". LEES HIER DE REVIEW |
Nightshade van Maryrose Wood Ook heb ik het tweede boek in deze serie gelezen en ik moet zeggen dat het zeer moeilijk is om tussen beide te kiezen welke ik nu het beste vond. Ik ben niet zeker of er nog boeken zijn in deze serie of dat deze nog gaan komen, maar diep vanbinnen hoop ik er echt wel op. LEES HIER DE REVIEW |
Niet te filmen van Sophie Kinsella Als ik een boek van de maand zou moeten kiezen ga ik absoluut zeker voor deze! Het is een geweldig boek en persoonlijk heb ik er echt van genoten. Het gaat over zo'n zwaar onderwerp maar omdat het zo licht geschreven is vind ik het persoonlijk gewoon perfect. LEES HIER DE REVIEW |
Harry Potter and the chamber of secrets van J.K. Rowling Ik ben bijna tot het midden geraakt maar deze zal dus ook op mijn TBR lijstje van september staan aangezien hij nog niet volledig uit is. Ik heb zoveel genoten van hoeveel ik al heb gelezen en ik moet zeggen Ginny is nog beter uitgewerkt in de boeken dan in de films. Review komt zeer binnenkort! |