Welke boeken heb ik deze maand gelezen?
Geek girl knap anders van Holly Smale Dit boek vond ik echt geweldig. Heb het enorm snel uitgelezen en om eerlijk te zijn was het verassend anders. Zeker een aanrader en ik kijk uit naar het tweede boek. LEES DE REVIEW HIER |
Warm bodies van Isaac Marion Een verhaal uit de ooghoek van een zombie? Het leek echt te gek voor woorden. Het was niet het beste verhaal dat ik ooit gelezen heb maar het was best wel aangenaam om eens een ander zombie verhaal te lezen. LEES DE REVIEW HIER |
Harry Potter and the prisoner of Azkaban van J.K. Rowling Eindelijk nog eens een Harry Potter boekje gelezen. Vond het weer eens een geweldig verhaal en echt een prachtig einde. LEES DE REVIEW HIER |
Afblijven van Carry Slee Dit verhaal heb ik vaak gelezen toen ik heel wat jonger was. Het was een aangename verassing om het opnieuw te lezen en de personages op een andere manier te leren kennen. LEES DE REVIEW HIER |
Drama Prinses van Brigitte Blobel Ook dit boek kon mijn hartje echt niet bekoren. Persoonlijk vind ik dit echt geen young adult boek maar meer iets voor een kind uit de lagere school. LEES DE REVIEW HIER |